Jump to content

Welcome to HornSports

Join our community and talk about the latest in Texas Longhorns Athletics!

Sign in to follow this  
Aaron Carrara

2 LB's sent home from Valero Alamo Bowl

Recommended Posts

8 minutes ago, Aaron Carrara said:

Freshman linebackers David Gbenda and Byron Vaughns have been sent home for a violation of team rules.

Oh my. Motha Hustla is going to unleash on poor Byron. Bet on it. 

We need all the LBs we can get and now this. smh

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, dillohorn said:

I was trying to think of Ron's name. You beat me to it. I was going to say "where is McKelvey when you need him?":D

Pseudonym...I think he was registered  at UT under a friend’s name.  Probably without him knowing.  Crazy how some blamed the Sugar Bowl loss that year because of the “distraction” of this small time special teamer getting booted.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sirhornsalot said:

Oh my. Motha Hustla is going to unleash on poor Byron. Bet on it. 

We need all the LBs we can get and now this. smh

I hope you guys had a good holiday season and oh boy Byron gonna get that peach tree switch whipping from Motha Hustla.. ohhh lordy mercy

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, MikeV73 said:

Pseudonym...I think he was registered  at UT under a friend’s name.  Probably without him knowing.  Crazy how some blamed the Sugar Bowl loss that year because of the “distraction” of this small time special teamer getting booted.  

The guy just loved playing college football and I can't remember how many places he was enrolled at.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, MikeV73 said:

Pseudonym...I think he was registered  at UT under a friend’s name.  Probably without him knowing.  Crazy how some blamed the Sugar Bowl loss that year because of the “distraction” of this small time special teamer getting booted.  

That game with V Tech was a disaster.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Sirhornsalot said:

Mine was good, rather uneventful which is good. lol How was yours?

It was good I needed time away to focus on me and getting myself back together. But after hearing about Texas self destruction this season. And I say that in a not so nice way. I think they needed a vacation worse than me. In fact I'm amazed they made it to a bowl game

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, shotime73 said:

It was good I needed time away to focus on me and getting myself back together. But after hearing about Texas self destruction this season. And I say that in a not so nice way. I think they needed a vacation worse than me. In fact I'm amazed they made it to a bowl game

Now a days anyone can go to a bowl game.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, primal defense said:

Now a days anyone can go to a bowl game.:)

Yeah true. Now primal ? And I don't want to get off topic but could you or anyone in here imagine if they would have another bowl game called the Toilet Bowl. I mean we got the Potato Bowl. If I'm not mistaken lol. No pun intended

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shotime73 said:

Yeah true. Now primal ? And I don't want to get off topic but could you or anyone in here imagine if they would have another bowl game called the Toilet Bowl. I mean we got the Potato Bowl. If I'm not mistaken lol. No pun intended

1983 game Oregon St v Oregon was actually dubbed the toilet bowl as it was played in crappy weather conditions....yes, pun intended 😀  googled that one as the Toilet Bowl moniker rang a bell.  Your Cliff Claven factoid of the day is now over, your welcome!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shotime73 said:

Yeah true. Now primal ? And I don't want to get off topic but could you or anyone in here imagine if they would have another bowl game called the Toilet Bowl. I mean we got the Potato Bowl. If I'm not mistaken lol. No pun intended

There was a Raisin Bowl back in the day as well.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, shotime73 said:

It was good I needed time away to focus on me and getting myself back together. But after hearing about Texas self destruction this season. And I say that in a not so nice way. I think they needed a vacation worse than me. In fact I'm amazed they made it to a bowl game

I have to be honest. I'm not looking forward to this one. I hate this matchup. IMO its going to be a long evening.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MikeV73 said:

1983 game Oregon St v Oregon was actually dubbed the toilet bowl as it was played in crappy weather conditions....yes, pun intended 😀  googled that one as the Toilet Bowl moniker rang a bell.  Your Cliff Claven factoid of the day is now over, your welcome!

aglWazc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, shotime73 said:

Yeah true. Now primal ? And I don't want to get off topic but could you or anyone in here imagine if they would have another bowl game called the Toilet Bowl. I mean we got the Potato Bowl. If I'm not mistaken lol. No pun intended

I'm sure OU players thought they were in the toilet bowl after the crap LSU threw on them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  


Franchise Quest



×
×
  • Create New...